lauantai 14. huhtikuuta 2012

Times - aika ripsihuoltoon

Ihanaa, pääsin tänään ripsihuoltoon ja oli kyllä taas jo aikakin :). Edellisestä kerrasta oli jo 4 viikkoa, ja minulla se alkaa olemaan "kipurajoilla".
Minulla on ollut ripsien pidennykset nyt 2 vuotta, enkä kyllä haluaisi luopua niistä never ever! 
Käyn huollattamassa ripseni (ja vähän muutenkin itseäni :)) Ylöjärvellä Times -Hair & Beautyssa, jossa rakas ystäväni Sari loihtii minulle säihkysilmät. Sari on ammatiltaan kosmetologi, joten käyn hemmottelemassa itseäni myös hänen kasvohoidoissa ja kohta pitää päästä jalkahoitoon, että saa jalat sandaalikuntooon :). 

Tänään ripsihuoltoa tehdessä, saimme Ninan, Sarin siskon (ja Timesin hiusmuotoilijan) kuvailemaan "tapahtumaa". Nina muuten tekee ihan mielettömiä kampauksia ja on meidän Roopen (ja Arton) "luottoparturi" :). Ihanat Supersiskokset <3 <3

Timesista löytyy siis koko kattaus kauneuden hoitoa; kosmetologista hiusmuotolijoihin. Ja mikä parasta, ihan huippuporukkaa, ihania ihmisiä!









 Lopputulos, taas niiiiin ihanat ripset ja kulmat!
(älkää antako mun superkuivien luomien haitata, ne ovat olleet mun kärsimykseni tänä talvena :( )


Kiitos Sari taas kerran!
.. ja kiitos Nina kuvista, ne onnistui loistavasti!
:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti