maanantai 12. maaliskuuta 2012

Boot Camp

Minä tyttö se tulin juuri lenkiltä. Pakko yrittää "valmentautua" keskiviikkona alkavaan kunnon treeniin.
Eilen siis oli ensimmäinen kerta tuosta Boot campista, mistä täällä jo kirjoittelinkin. Vielä ei tehty mitään, mutta meinasin karata jo pelkästään, kun kuulostelin mitä seuraavilla kerroilla tehdään.. huh huh!
Tämä personal trainer, joka vetää "kurssin", on nimittäin Enlannin armeijan entinen pt ja sen kuulemma huomaa treeneissä. Voi jeppis jepulis mihin mä olen lähtenyt!
Juokseminen (lue: minun tapauksessani hölkyttely) ei oikein tuolla osittain jäisellä ja osittain tosi sohjosella tiellä onnistunut, mutta varmasti tehokasta se oli tuolla rämpiä reippaasti kävellenkin. Vastatuuli oli välillä niin kova ettei meinannut päästä eteenpäin ja sitten vielä se jää/sohjo, jossa kun paineli metrin eteenpäin, meni puoli metriä taaksepäin ;)
Ihan loistava fiilis kuitenkin kaiken kaikkiaan. Eka viikko on tuonut jo tuloksia.. :) :)
ja kun mietin, mitä kaikkea hyvää tästä seuraa niin pakko se on vaan yrittää täysillä.


Pakko fiilistellä edellisten reissujen kuvilla, että saa lisää tsemppiä tähän yritykseen :)
Tänne mä haluan niiiiiiiiin P A L J O N!




1 kommentti:

  1. No, vielä ei olla mihinkään menossa, tulin juuri ekoista Boot Camp -treeneistä ja sormet vielä pelaa, jalat ei :) :)
    <3

    VastaaPoista