torstai 15. maaliskuuta 2012

New Wave

Eilen raahauduin ekalta Boot Camp tunnilta aikas väsyneenä, mutta olipahan oikein kunnon treeni :). Ja nyt muuten huomaa, että on todellakin tehnyt "jotain". Huomenna on varmaan vielä kipeemmät paikat.. ei oikein toi ylös nouseminen tuolilta ja alas istuminen, saati rappuset onnistu :)
No, nyt taas hairahdin sivuraiteille..
Niin, siis minä raahauduin kotiin ja ette ikinä arvaa mitä mun rakas muru oli taas keksinyt...? Joo, oli ruoka valmiina (koska piti syödä treenin jälkeen), mutta myöskin minua odotti Villeroy & Bochin New Waven uusi keskikokoa oleva (salaatti-) kulho :) :). Se oli -5 kg välietapin palkinto. Hei oikeesti, voiko ihanampaa miestä olla? Toinen kannustaa parhaansa mukaan mun yritystä, vaikka on itse vielä laittanut roiman kasan lanttejakin likoon houkuttimeksi :) :). My man <3

Oli kyllä mieluinen kannustin. Minä niin rakastan kauniita astioita ja tavaroita. Ja toi New Wave on mun ykköslemppari. Äitini silloin joskus vuonna kivi kysyi meiltä, haluaisimmeko kerätä jotain astiastoa, mitä voisi ostaa joululahjaksi ja kihlajaislahjaksi. Olin itse jo ihastellut New Wavea, ja se oli (onneksi) miehenkin mieleen. Muistan, kun tuolloin pähkäilin, vuosi taisi olla 2003, et "onkohan nämä tarpeeksi ajattomat, aika noloa tarjoilla näistä Sannin rippijuhlissa..?" No, Sannin rippijuhlat oli viime kesänä ja kehtasin tarjoilla tarjottavat noista astioista :).



"viiden kilon pirstanpylväs -palkinto"




Eikä nuo New Wavet ole ainoita astioita, joita rakastan. Lemppareita löytyy vähän joka lähtöön; Iittalan Essencen laseja ja  Kastehelmeä, Kaj Franckin Lokerovadit, Mariskoolit, Aallon teräsvadit ja kulhot....  Tai oikeastaan kaikki käy mitkä näyttävät ihanilta :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti