keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Pieni Boot campin välitsekkaus

Minä oon niin puhki!! Tulin juuri Boot camp treeneistä, jossa Dean pitikin sitten sellaiset treenit, että oksat pois ja pala latvaa! Taina hieman jo alkuun varoitteli, että treeni on tosi raskas, raskain tähän astisista (vieläkö voi koventaa..??). Mutta kyllähän sitä on aika hyvä fiilis taas treenin jälkeen =)
Olen kyllä niin tyytyväinen, että olen tuohon treeniin lähtenyt, vaikka se "aika" rääkkiä onkin. Nyt mennään puolessa välissä. Tyttöjen kanssa jo sovittiin, että Boot campin jälkeen otetaan heidän työpaikalleen, Sarin huoneen nurkkaan vaaka ja tehdään ryhmätsekkaukset, miten edetään  =) =).
Niin ja mikä eniten ehkä kiinnostaa.. joo, melkein -7 kg, vyössä menty kaksi reikää eteenpäin ja yksi paitapusero, jonka napit meni ostaessa päällä "kaseille", oli mulla tänään töissä päällä =)

Tästä on hyvä jatkaa =) =) 


Kuntosali =) =)

2 kommenttia:

  1. Hyvähyvä!! Sähän voisit tehdä postausta siitä, minkälaisella ruokavaliolla vedät ja kuinka tiukasti ja paljon tulee sportattua. :)

    VastaaPoista
  2. Heipsan!
    On pitänytkin postata tarkemmin tuosta, yritetäänpäs saada aikaiseksi =)

    VastaaPoista