torstai 22. maaliskuuta 2012

Lemppari tuoksuja

Ilta on mennyt siivoillessa. Päätin et, kun siivotaan tänään, saa huomenna töistä tullessa alkaa jo nauttia viikonlopusta :)
Yleensä haluan, että tasot ovat tyhjät ylimääräisestä roinasta, mutta kodinhoitohuoneen tason yksi nurkka oli kyllä niin vastustamattomasti "täynnä" pulloja, että päätin ne nyt jättää siihen majaileen. Ne olivat minun hajuvesiäni :) Olen yksitellen nostellut tasolle lempparituoksujani, siis aina kun olen niitä aamusella tuprautellut. Kaappiin on jäänyt vielä monta, mutta näistä koostuu minun tämänhetkiset lempparituoksuni.
Tehdäänpäs pieni katsaus :)


DKNY Red delicious (aika vähän käytössä..), DOLCE & GABBANA The One, LANVIN Marry Me (yksi ehdoton suosikki, sain tämän ystävältäni synttärilahjaksi), DIESEL Fuel for Life, VALENTINO Valentina, VICTOR & ROLF Flowerbomb (kestosuosikki), VALENTINO Rock´n Rose Couture (pitää käyttää säästellen, enää tippa pohjalla :( )



Tämän hetken ihan ykkönen Lanvinin kanssa on tämä Tukholman tuliainen Valentina... hmmmm! Pullokin on niin kaunis ja noi värit; nudea ja valkoista <3
Niin ja seuraavaksi on saatava se Paco Rabannen Lady Million, joka pitänee tuottaa ystävältä, joka lähtee pian Barcelonaan :)

Mun hajuvesi maku on keventynyt nuoruusiästä. Monesti ystäväni kanssa nauretaankin, et meillä on mennyt maku näiden suhteen ihan ristiin. Hän tykkäsi nuorempana kevyistä kukkaistuoksuista ja minä voimakkaimmista. Toki en silloinkaan ihan kovin "tummista" tuoksuista. Yksi suuri suosikkini oli parikymppisenä Beverly Hills Wings. Sitä sitten haettiin kaikilta lentokentiltä, kun Suomesta sitä ei saanut :) Kulutin sitä ehkä 5 pulloa :)

Mitäs ihanaisia tuoksuja teidän kaapista löytyy.. onko samoja suosikkeja :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti